Chrome Pointer.image { padding-bottom:5px; margin-left: auto; margin-right: auto; -webkit-border-radius: 20px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android Chrome Pointer julietteshypie.blogg.se - Så himla nöjd :)

Så himla nöjd :)

Hej hej :D Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men här kommer förklaringen:
 
 
Japp, jag har gjort en ny bakgrundsild till datorn! Satt jättelänge med denna för att fixa så att alla appar och så låg rätt i dom vita rutorna, men idag blev den klar! Jag har klippt in mig själv från en bild med bra kvalite på, och satt dit min logga samt gjort fina stjärnmönster i bakgrunden. Inspiraton har jag fått av Esmeralda Silverforce. Jag tog hennes bild och gjorde rutiorna, men INGET mer är kopierat. Jag vill inte att ni startar ett rykte här nu, för att jag har ju ändå flyttat rutorna lite så att dom passar just min dator. Ifall ni vill låna den, så får ni gärna det, men jag vill att ni ändrar bakgrunden så som jag gjorde när jag lånade den från Esme. Esme, om du av någon avledning ser detta kanske du kan kommentera om det var okej att jag lånade din bild som en mall ungefär? Man ser ju ändå skillnad. Men iallafall, lite info:
 
Tid: Forever
Inspo: Esmeralda Silverforce
DON'T COPY!
 
/Pajen :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

julietteshypie.blogg.se

Hej! Välkommna till min blogg! Hoppas ni kikar in ofta! ;) På denna bloggen bloggar jag om StarStableOnline, ett onlinespel om hästar :D Följ mina åsikter om hästar, funktioner, och massa, massa mer :D Just nu kan du följa novellen Den Dolda Härskaren här på bloggen. Glöm inte att läsa prologen först! /En god Paj :D

RSS 2.0