Chrome Pointer.image { padding-bottom:5px; margin-left: auto; margin-right: auto; -webkit-border-radius: 20px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android Chrome Pointer julietteshypie.blogg.se - Mina hästar: Goldeye

Mina hästar: Goldeye

Goldeye är (har jag för mig) min första häst jag köpte. Han står fortafrande kvar i mitt stall, dock är han bara pyntning.
 
Namn: Goldeye
Aka: Segsompip eller Fis
Ålder: 13 år
Föräldrar: e. Goldeye u. Rockgirl
Föl: Ett, vid namn Quickflyer, dock är han kastrerad nu.
Kön: Valack
 
Historia: Goldeye föddes på ett stuteri i England. Han flyttades hit som ridskoleponny. Efter 5 år i branshen började dom förstå att han inte dög, då han sparkade och bet. Jag valde då att köpa honom, och då blev han konstigt nog glad. Det första han gjorde var att rulla sig i ströet i sin stora, varma spilta i mitt stora, fina stall. Jag tror jag red honom två, tre gånger, men efter att han kastat av mig varje gång beslöt jag mig för att låta honom vara. Han står nu som en valack i mitt stall som prydnad. Han får inte specialfoder som dom andra, men jag tror att han nöjer sig med det han får xD
 
Bra på: Att vara söt, charmig och envis.
 
Pajen och Goldeye aka Fis eller segsompip
 

Denna lilla Fisen har levt ett lyckligt liv sen han kom till mig <3
 
/Pajen :P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

julietteshypie.blogg.se

Hej! Välkommna till min blogg! Hoppas ni kikar in ofta! ;) På denna bloggen bloggar jag om StarStableOnline, ett onlinespel om hästar :D Följ mina åsikter om hästar, funktioner, och massa, massa mer :D Just nu kan du följa novellen Den Dolda Härskaren här på bloggen. Glöm inte att läsa prologen först! /En god Paj :D

RSS 2.0