Chrome Pointer.image { padding-bottom:5px; margin-left: auto; margin-right: auto; -webkit-border-radius: 20px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android Chrome Pointer julietteshypie.blogg.se - Min klubbhistoria

Min klubbhistoria

Denna ide är hämtad från starstablesverige.blogg.se
 

Hej allesammans! Denna ide är en kul ide så jag stjäl ännu en ide från Nemo, hehe...
Så, klubbhistoria. Jo när jag köpt StarRider så gjorde jag en klubb. Den hette Cyborg Runners Friends. Den var totalt misslyckad. Jag hade den tills jag var i level 7 kanske? Den blev full, men bara av oaktiva newbies... Iallafall, sen var jag med i massor av klubbar, jag var med i bland annat Rainbow Bullets tror jag...? Efter det gick jag med i mina älskade föls klubb <3 Den något Januari så lämnade jag dom :( Då gick jag med i massa klubbar igen, sen skapade jag Field Rabbits. Den klubben höll på att bli bra, men den blev också misslyckad eftersom delägaren och ledaren lämnade och endast en level 5 tjej var kvar. Jahapp... Den 24 januari gick jag med i mina älskade Föls klubb igen (Jorvikfoals <3) <3 <3 Där stannar jag tills den upplöses <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 
/Pajen :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

julietteshypie.blogg.se

Hej! Välkommna till min blogg! Hoppas ni kikar in ofta! ;) På denna bloggen bloggar jag om StarStableOnline, ett onlinespel om hästar :D Följ mina åsikter om hästar, funktioner, och massa, massa mer :D Just nu kan du följa novellen Den Dolda Härskaren här på bloggen. Glöm inte att läsa prologen först! /En god Paj :D

RSS 2.0