Chrome Pointer.image { padding-bottom:5px; margin-left: auto; margin-right: auto; -webkit-border-radius: 20px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android Chrome Pointer julietteshypie.blogg.se - Sommarlov även för Pajer

Sommarlov även för Pajer

Jag Har äntligen fått sommarlov! Jag orkar faktiskt inte sitta inne och blogga under sommarn, så bloggen får också sommarlov. Kanske uppdaterar med lite Sims 4 saker :)

/Pajen :P

PS. Jag är på Rhodos från söndag nästa vecka till söndagen efter det. Kan därför inte svara på kommentarer/mail.
Matilda Southtree
2015-06-19 @ 22:21:43

Har du inte varit med på midsommar innan? :o

Svar:
julietteshypie.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

julietteshypie.blogg.se

Hej! Välkommna till min blogg! Hoppas ni kikar in ofta! ;) På denna bloggen bloggar jag om StarStableOnline, ett onlinespel om hästar :D Följ mina åsikter om hästar, funktioner, och massa, massa mer :D Just nu kan du följa novellen Den Dolda Härskaren här på bloggen. Glöm inte att läsa prologen först! /En god Paj :D

RSS 2.0