Chrome Pointer.image { padding-bottom:5px; margin-left: auto; margin-right: auto; -webkit-border-radius: 20px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android Chrome Pointer julietteshypie.blogg.se - På svenska ~ Juliette Shypie

På svenska ~ Juliette Shypie

Jaaa ni... fick blogglust i bilen så aa... Kollade in Nemos blogg som vanligt och hittade På-svenska-inlägg. Jo, det är hästars namn och sånt på svenska! När jag gjorde min gubbe visste kag inte vad Shy var... Så hag heter Juliette Blygpaj... Yey... Nejmen, tycker det är rätt kul :D Förutom att Dani retar mig för det ibland. FY DANI

Haha bjuder på en bild, orka skriva mer haha cx (När detta inlägg kommer upp är jag på semester så ni vet)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

julietteshypie.blogg.se

Hej! Välkommna till min blogg! Hoppas ni kikar in ofta! ;) På denna bloggen bloggar jag om StarStableOnline, ett onlinespel om hästar :D Följ mina åsikter om hästar, funktioner, och massa, massa mer :D Just nu kan du följa novellen Den Dolda Härskaren här på bloggen. Glöm inte att läsa prologen först! /En god Paj :D

RSS 2.0