Chrome Pointer.image { padding-bottom:5px; margin-left: auto; margin-right: auto; -webkit-border-radius: 20px; /* Saf3-4, iOS 1-3.2, Android Chrome Pointer julietteshypie.blogg.se - Paus förlängd och blogginfo

Paus förlängd och blogginfo

Nej, haha, jag är inte tillbaka :) Men tänkte kika in lite och skriva ett par ord. Min paus kommer nog hålla längre än väntat, och kanske kommer jag posta teckningar här under sommarn. Har inte heller så mycket motivation till att skriva. Så aja, ni får stå ut! Om det är någon som har idéer om vad jag kan skriva om när jag kommer tillbaka så skriv det i kommentarerna! :D Har även nytt tema på ig, nya hästar o aa massa saker xD Men vi ses efter sommarn om jag inte lägger ut teckningar m.m :D

/Pajen :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

julietteshypie.blogg.se

Hej! Välkommna till min blogg! Hoppas ni kikar in ofta! ;) På denna bloggen bloggar jag om StarStableOnline, ett onlinespel om hästar :D Följ mina åsikter om hästar, funktioner, och massa, massa mer :D Just nu kan du följa novellen Den Dolda Härskaren här på bloggen. Glöm inte att läsa prologen först! /En god Paj :D

RSS 2.0